lördag 21 april 2012

SJUNG NU ALLA EKAR


SJUNG NU ALLA EKAR


ALLA GAMLA OCH FULLA AV SPÅR


SJUNG DU KÄRLEK MELLAN MÄNNISKOR


DU SOM GÅNG PÅ GÅNG FÖRLÅTER


DU SOM ÅTER OM FÖRSÖKER


SJUNG OM ALLT VI GLÖMT




Igår såg jag Lalehs konsert i scandinavium med Elin och Matilda. En fantastisk konsert med en fantastisk artist!! Hon har en röst som ingen annans, en röst som tränger igenom och berör. Hennes låtar och texter är också fantastiska!! I <3 Laleh

Jag köpte en plansch med bilden hon har på sitt senaste album "Sjung", den pryder nu väggen vid min säng! :)

Hon är såå fin



KLASSFEST

Ikväll har jag, Emma och Zara klassfest här i lägenheten! Sitter och gnolar på lite olika, roliga lekar och tävlingar, love it!! :D Jag föredrar charader och den typen av lekar...tror det beror på att jag är sjukt dålig på frågesport, jag är pinsamt oallmänbildad... :P 



Ha en fortsatt fin helg
Väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar