tisdag 10 april 2012

20-årsdagen!

Yes, det är den 10e april och jag är nu 20 år!! :D En härlig känsla! Som om det inte var trevligt nog så kunde jag inte fått en bättre dag!! Mammas nybakta scones och färskpressad apelsinjuice, sedan åkte jag, mamma, Nils och mormor in till Uddevalla för att simma och basta, härligt!. Efter det åt vi underbar lunch på Bokenäs restaurang i Bokenäs. På vägen hem stack jag in huvudet på bolaget, bara för att jag kan, hihi :)





I morgon sätter sig jag och bror på tåget mot södertälje för att tillbringa några sköna dagar med storebror och hans fru i Nykvarn! Ikväll ska här deklareras, packas och kollas på film! :D Jag passar på att tacka för alla fina gratulationer jag fått och jag tackar mamma för att ha ordnat en helt underbar födelsedag!!

Hade fint!!
Väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar