lördag 7 april 2012

Påskmiddag 6e april

Dags att avrunda aftonen och krypa ner i sängen. Jag kommer somna gott efter denna härliga kväll med finaste tjejerna! Firade min 20årsdag såhär lite i förskott. Helt underbart att träffa er, har saknat er såå! Och så passar jag på att tacka er finisar för presenterna!! Ni är bara för goa! :D

Middagen bestod av stekt fläskfilé med chutneydressing, hasselbackspotatis, limesås och haricot verts. Och till efterrätt; en chokladmousse på påskvis. :P


Finaste! <3


Glad!
Hanni <3


Påskig chokladmousse till efterrätt :)
******************************************************************

Påsklovet har redan börjat för min del. I morgon åker jag hem och på söndag blir det släktkalas. På tisdag blir jag 20! :D Inte långt kvar nu! På onsdag åker jag och lillbror till storebror och hans fru i Hölö, söder om Stockholm för att spendera fyra dagar och ha det allmänt trevligt, ska bli jätteroligt!! 

Glad påsk på er alla!!

Väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar