måndag 16 april 2012

16e april slutspurt inför sommaren

Påsklovet är slut och skolan har satt igång igen. Dagen har gått förvånadsvärt bra! :) Vet inte om det är möjligt men det känns som att jag har vilat mig vigare...och starkare...:P Kanske har bara alla krämpor försvunnit över lovet vilket gör att jag kan utnyttja maxlägena bättre :) Bra känns det i alla fall!
Bara sju ynka veckor till sommarlovet och däremellan har vi ett flertal röda dagar och sk RUO-dagar då vi kommer spendera timmar i teatern och kolla på de andra klasserna när de redovisar arbetet under terminen, kommer bli roligt!! Men det är verkligen slutspurt inför sommaren nu, tiden kommer kuta iväg och jag har mycket jag vill åstadkomma!

Känns lite som vårens första dag, första dagen på resten av vårterminen


Ha en fin kväll
Väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar