torsdag 17 maj 2012

Fashion show 16e maj 2012

Passar på att uppdatera lite nu innan jag åker hem till Ljungskile för en lååång helg som hundvakt till voffsi, Ingo och med Marcus på efterlängtat besök!! :)

Igår gick klassen och D2 modevisning för modedesigneleverna på Art College här i Göteborg. Modevisningen var på Frölunda Kulturhus och vi var där hela långa dan, blev hårfixade, sminkade och klädda, det var helt skjukt roligt!! Designerna är såå duktiga, underbara kläder och de var tack och lov supernöjda med vår insats också :) De sa att de tyckte vi gick bättre än de "riktiga" modellerna de anlitat sist gång de hade visning, fin komplimang!!

Jag gick för Caroline Moëll, lägg på minnet!, en underbar tjej med otrolig talang! Vi blev även prydda med diamanter kring ögonen, på finger- och tånaglar, superfint!

TACK Carro för en fint samarbete och lycka till i dina framtida projekt, jag tror på dig! :D 
Kram, Elsa<3








Kläderna på de tre fotona i mitten är Maria Krogtofts design, me love!!, Hennes känsla för färg, form, material och tygfall är helt fantastisk!! Den stickade tröjan vill man ju bara haaaaa!

Själv fick jag superlust att dra fram symaskinen och börja sy igen, det var längesen nu! Får bli ett av alla mina sommarprojekt! Men, man är bara människa, vissa saker får vänta till rätt tid :)

Kram på er, väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar