onsdag 30 maj 2012

Goo Cheerleaders!!





















"Who run the world girls, who run the world girls"

"Don't mess, don't mess, don't mess with the best cause' the best don't mess!"

"Goooooooooo BAIS!!!!!!!" :D

Cheerleading var superkul! Jag kände mig som en av brudarna i Cheerios i Glee, underbar känsla, haha! Och med dessa snygga kläder fixade så är det inte sista gången vi uppträder! ;)
BA vann med 5-2 vilket inte var helt oväntat eftersom vi hade ett grymt lag!

Två dagar kvar i ettan

Nu är det bara två dagar kvar på detta första året! Det har gått så fort att jag känner mig lite lurad på tiden, vad hände med vårterminen? Den liksom rusade förbi i 280km/h...och nu är vi snart tvåor på skolan. Det är så mycket man vill hinna med, så mycket man vill göra och så mycket man vill utvecklas!

I morgon framför M3 och D3 "sista sången/sista dansen". Att ha sett deras slutprojekt de här tre dagarna har gett mig otroligt mycket inspiration och dansglädje! Idéerna inför mitt slutprojekt i trean har redan börjat snurra i mitt huvud. Något jag lärt mig under året är att tiden är värdefull och inte kommer tillbaka. Jag kommer nästa år att sätta en stor "kör sakta-lekande barn"-skylt framför tiden och ta vara på varje klass, varje dag. Vi kommer ha fullt upp till hösten eftersom vi inte bara kommer STÅ BAKOM LENA PH PÅ RONDO (gaah) utan även ha ett utökat schema i skolan med fler klasser. Det gäller att hitta tillfällen att vila och ha roligt för att hålla sig frisk och skadefri! Ser verkligen fram emot en hektisk men galet roooolig höst!!!...............snart sommarlov

Väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar