onsdag 23 maj 2012

Cheerleader!

Sitter hemma i soffan och eftersvettas fortfarande efter en intensiv cheerleaderträning på skolan, det vart helt underbart svettigt och grymt roligt! :D I övrigt har dagen bestått av en morgonklass med balett, utvecklingssamtal, visning av RUO-film i Jazzen och även i moderna och en 'aphärlig' stepplektion. Vi gjorde de där underbara Glide-stegen idag igen och det är så roligt att jag är nära på att gråta när jag gör de, haha, låter väl helt error men det är sant! Känslan när man glider över golvet är som någon slags befrielsekänsla för mig, som att flyga kan jag tänka mig! Adrenalinkicken är galen! :D Bobo är en sjukt bra lärare vilket också bidrar till att det är roligt! Känns som att det börjar släppa allt mer i steppen. Det är betydligt lättade att ta upp koreografi och många steg som tidigare var svåra börjar kännas basic. Inte lika mycket kortslutning i hjärnan= more fun! :)

Hade även långlunch idag och vi satt/låg ute i solen, åt och hade det allmänt chill! :D Solandet fortsatte efter skolan fram tills tvåorna slutat sin stepplektion och det var dags att börja träna cheerleader! En toppendag! :D


I morgon ska vi få se öppen klass med D3 o M3 och på eftermiddagen teaterredovisningar med M2, roligt! :)

Hade bra och njut av vädret
Väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar