tisdag 20 december 2011

Nyårsplaner

Ett nytt år närmar sig, i år ska jag komma på ett nyårslöfte som jag vet att jag kommer kunna hålla!!
(hummm...)







Nyårsfesten är spikad! Köpte ikväll biljetter till mig och Marcus till nyårsfest på Harrys i Uddevalla. I år har jag inte orkat eller haft sugen att panera något för nyår...och så dök ett sms upp från Sara, min kära vän, med en inbjudan till fest på Harrys som hon och fyra andra är i gång att planera! Känner på mig att det kommer bli riktigt fett!! :D





På onsdag ska jag äntligen få hämta förstoringarna på en av de dansbilder vi tog med Peter på varvet i Uddevalla. Såå spännande att se hur resultatet blev! :D



Bästa trion ever! <3




Idag var jag hela dagen på min gamla skola, träffade alla gamla danslärarna, kände atmosfären och fick även dansa ett par timmar med dansklasserna. Det var så roligt!! Hanna var med, åh det va så länge sen vi sågs, underbart när man får tid att ses och extra roligt att få dansa ihop igen! Hanna flyttar till Sthlm den 9e januari (samma da som jag börjar skolan igen) för att bo där, jobba och ta dansklasser. Till våren/sommaren ska hon söka så många dansskolor hon bara kan :D
När vi är klara med våra utbildningar ska vi bilda ett kompani, hihi, det är en dröm iaf! Men jag har många drömmar! En är att dansa i Frankrike så jag även får chans att bättra på min franska!! Det återstår att se vilka vägar som öppnar sig, men ännu har jag två och ett halvt år kvar på Ackis!! :)

På Sinclair idag träffade jag även Johanna Johansson och Matilda Jacobsson från gymnasieklassen, det uppstår så mycket nostalgi när man ses i den gamla miljön och när det var så längesen man sågs senast! Härligt!! Johanna gå på dansfolkhögskola i Varberg och Matilda ska i januari flytta som aupair till San Fransisco!! Älskar att man lever ut sina drömmar! <3

Natti Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar