lördag 17 december 2011

Jullov!!

Igår visade vi julspexet för skolan och efter det var det julfest, såååå rolig kväll!! Spexet hyllades till skyarna och festen blev en enda stor djungel!! :D Det va helt underbart att se att verkligen alla hade gått in för det här med tema djungel!!

Gick förvånandsvärt bra att komma upp i morse...Idag städade vi (de som kom upp ur sängen) skolan vilket var lite mindre roligt....såg ut som ett bombnedslag men efter tre timmars städ såg det riktigt fint ut! ;)



Nu har jag JULLOV!! Gu så gött!! Första terminen har gått, en sjättedel av utbildningen!! Det har gått jättefort! Vart tog tiden vägen?? Ska i alla fall bli såå skönt med tre veckors lov! På måndag ska jag till min gamla skola, Sinclair och vara med och dansa på deras lektioner. Samtidigt som jag vet att jag måste vila min fot så jag blir av med inflammationen så känns det lätteviktigt att hålla igång. Hugo vill att vi har minst 3 pass i veckan, gärna något annat än dans. Tex simning, jogging, ren styrka eller varför inte lite fotboll (shit fotboll va länge sen :D).

Anledningen till att jag inte bloggat på alldeles fööör länge är att vi har repas spex från dess vi slutat skolan till klockan 21/22 på natta... Jag har varit halvt död senaste veckan! Men efter att sett hur resultatet blev så var det absolut grymt värt varenda minut!!! D1 och M1!!!!! Såååååå BRAAAA!

Ikväll blir det mammas mat, för första gången på två veckor :D. Janssons frestelse och prinskorv, NU är det JUL jö!!! :D



Good jul!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar