onsdag 28 december 2011

Ett nytt år närmar sig!

Ett nytt år närmar sig, endast tre dagar kvar på det gamla!

Igår införskaffade både jag och Marcus lite nytt i klädväg för nyårsfirandet! :)
Till mig; Vita, vida kostymbyxor (som jag aldrig trodde jag ens skulle våga prova!) och en underbar svart blus, båda från H&M.

Just byxorna känns som ett bra tillskott till garderoben! Användbara sommar som vinter, och genom att variera toppen kan man hitta många tillfällen att ha dem. Och de funkar toppen till både klackar och låga kängor!  :) Awsome brallor helt enkelt! Kanske att jag borde våga införskaffa en vit kavaj också!? :)

 Icke att förglömma att jag i julklapp av mormor fick pengar till ett par tåskor, som jag ska prova ut i början av nästa år! Jag har tänkt börja ta "tåklasser" nästa termin! Mormor tyckte det var lite tråkigt att bara ge ett presentkort på Dansbutiken så hon köpte ett par tåsko-miniatyrer, sååå söta!! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar