tisdag 20 december 2011

Dans, shopping och julkonsert!

Snygga Hanna igår efter en dansande dag! :D


Ännu en lång och härlig dag!! Jag tog en lugn morgon, åt frukost och drog på  mig danskläder ;) Jag gick sedan hemifrån vid halv tolv för att ta en sväng nere i centrum med alla pensionärer som var ute på sin dagliga runda :P Jag köpte de sista julklapparna och ett fritidskort....har inte ett öre kvar så nu får jag låna av brorsan! :S
Sen åkte jag in till Uddevalla och var med på Mia's ( min förra jazzlärare) jazz-uppvärmning med danstreorna. Underbart! Jag kom ihåg mycket av uppvärmningen sen jag gick i trean, satt liksom i muskelminnet, det var en häftig känsla! Sen fick jag se en del av treornas slutproduktion i arbete med underbara Ingrid som koreograf! Ska bli såå roligt att får se resultatet! De har premiär i vecka 17!

Vid 16 hämtade jag bilen på mammas jobb och åkte sedan till hunddagiset och hämtade Ingo. Vi åkte sedan hem jag och han :)

Jag tog en timmes promenad med Ingo längs viken innan jag tog bilen in till Uddevalla igen för att se musikklassernas julkonsert med mamma. Nils spelade trummor och sjöng i kören, det var en jättefin konsert :) u har jag julstämning så det räcker och blir över!

I  morgon bär det av en tur till Trollhättan där jag ska hem till Tova's och Tunay's nya lägenhet. Marcus kommer dit när han kommit med tåget från Jönköping! :) Sen har vi det allmänt trevligt som det brukar bli med de i sällskapet!! :D

 <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar