måndag 5 mars 2012

Vad blir det för mat?

Jag och Matilda har precis ätit en helt ljuvlig lasagne, lagad av bästa kock-teamet, oss såklart! Det var våran första lasagne ever och kanske den godaste också! :D Sååå god!!



Tidigare i förra veckan tror jag, lagade jag spenatsoppa med kokt ägg och italienska färsbiffar i tomatsås, också supergott!





I morgon står det kassler- och broccoligratäng på menyn! ;)

........................................................................................................................................................


Och sen var det ju tåskorna som jag lovade ett foto på! Jag fick inte tagit något bra men jag har de i alla fall på mig här: :P 




Och här blir de sydda:



Ikväll ska jag lägga mig tidigt, annars förstör man liksom resten av veckan! Efter "30 grader i februari"
bums i säng! :D

Ha en fortsatt mysig måndagskväll!

Väl mött <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar