söndag 11 mars 2012

11e mars

Det är söndag och man önskar att man kunde fånga in tiden och få hålla kvar förmiddagen lite längre!! Men egentligen ska jag inte klaga, jag har nämnligen inga speciella planer för dagen! Helt otroligt och väldigt skönt! Jo, jag tänkte snart bege mig ut och leta upp ett mindre centrum som Matilda säger ligger bara en bit härifrån. De ska tydligen ha en garnaffär vilket är precis vad jag behöver! Jag har stickat en svart halsduk som jag vill piffa till lite mer något roligt garn, vet inte vad jag ska göra riktigt men typ, fransar eller små bollar i nån fin färg, vi får väl se! :) Och senare ser jag fram emot att ställa mig vis spisen och koka ihop något gott!

Förresten så känns det verkligen som att våren börjar komma nu, åååh va gott det är!!!

Kan passa på att återgå till ett tidigare inlägg om tåskorna och meddela att jag i torsdags testade de för första gången på riktigt och det gick över förväntan! Det kommer nog ta lite tid att lära sig tekniken men jag kom upp på de väldigt bra och guuu va jobbigt det var för fötterna, det gjorde inte ont men man fick jobba hårt med muskler som man inte använt tidigare på det sättet.







Ha en fin söndag!
Väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar