torsdag 15 mars 2012

Torsdag 15e mars

Hallå hallå!

Sitter här hemma med sån träningvärk i armarna att det riktigt svider när jag skriver...det har varit en härlig vecka hittills med tuff träning och underbart väder!! Förväntar mig att resten av veckan blir minst lika bra då jag i morgon eftermiddag tar tåget till Jönköping och Marcus!! :D





I måndags var jag, Matilda, mamma och Zara och kollade på Hair på Balettakademien. M3 är helt outstanding!!! Hyllar de till skyarna för sin insats!! Jag tyckte även att regi och scenografi var något av det bästa jag sett! Hair-musiken är ju såå bra och i denna uppsättningen hade de hela 43 låtar, fatta eller, kunde det bli bättre?? ;D







Igår, onsdag var vi med skolan på Atalante och såg dansföreställningen SOD koreograferat av  Lee Brummer och Israel Aloni. När dans är som bäst säger jag bara! Underbar kostym och så rent av älskar jag Lee's koreografier, hennes rörelsemönster är såå vackra! :D

Bild från SOD

Det har varit en riktig vårvecka! Hoppas det håller sig nu!! :D
Hade fint!
Väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar