torsdag 22 mars 2012

Solig torsdag

Hejsan!
Sitter och äter ärtsoppa och av en ren slump så råkade det vara torsdag, dock blev det inga pannkakor men jag har ändå aldrig förstått den kombinationen, hehe :)

Har det varit en underbar dag eller!!! Ja det har det!! Riktigt sommarväder! På lunchen satt vi ute och gassade mot husväggen, man får en sån härlig energi av solen, looove it!!

Efter skolan tog jag och Matilda en supergo promenad genom Slotsskogen i solen!! Såg alla djuren, fast älgarna gömde sig och då blev Matilda sur...:P Asså Slotsskogen ligger verkligen precis bredvid vårt hus! Jag blev shittaggad på att börja springa igen när jag såg alla som joggar omkring där och här i området. Vill bara att det ska bli lite ljusare om kvällarna först! :)

Jag fick med mig kameran för en gångs skull så här kommer lite bilder från vår promenix;







Ett vackert vårtecken!! :D
Hoppas vädret håller i sig resten av veckan för då blir det fler promenader!

Åh jag har börjat lyssna på riktigt härliga låtar påväg till och från skolan! Bland annat det bästa av Carla Bruni, Melody Gardot!!


Lions roar med First aid kit är också en favorit!! :)



Så nu ska jag springa ner i tvättstugan och hänga tvätt! :D



Ha en fin kväll

Väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar