onsdag 7 mars 2012

7e mars

Hej där!!
Det har varit en lång onsdag! balett, jazz, lunch, stepp och sist modern, dagen slutar 16.45. Men dagen har varit bra, inget över det vanliga direkt, men bra! :)

Påväg hem köpte jag mina fiiina converse som jag tittat på så många gånger men inte kunnat bestämma mig för om jag har råd att köpa, fattig student som jag är.  Ett par låga, vinröda, längtar bara ännu mer till vår nu!! :D





På fredag ska vi till operan igen, nu för att få se dansföreställningen "I shall die in Florence", innan ska jag, Emma, Naomi, Julia, Hannah (kanske några fler klassisar) tillsammans äta någonstans i stan, kommer bli grymt!!

hittade ingen bra affischbild i bra storlek, detta är en bild ur föreställningen.


På lördag ska jag och Matildis fixa lite i lägenheten, sätta upp krokar, hyllor etc, och hennes familj och lite släkt kommer på besök. På kvällen blir det en ytterligare schlagerfestivals-final-kväll hos Zara med klassen. Och söndagen blir nog bara chill ;) Ser fram emot en toppenhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar