lördag 25 februari 2012

Våren kikar fram!

Visst känns det som att våren är på väg! Det är väl bara den härliga värmen som saknas.

Det är lördag morgon och efter en veckas hårt slit så känner jag att jag lever, om man säger så! Armarna är nog värst, träningsvärk i var enda muskel...mina vader vill krypa ur skinnet, ingen skön känsla...samtidit känns det väldigt bra, jag är frisk i kroppen ivrigt och pigg i huvudet! :D

I torsdags gjorde vi mass roiga lyft och formationer på modernalektionen. Det är främst därifrån träningsvärken i armarna kommer från... :P Efter skolan tog vi lite bilder på det vi hade gjort. Jag och Lotte gjorde ett lyft där den ena, jag, står i en sk hinch och håller i den andra, Lotte, som står på mina knän och lutar sig utåt så att viktfördelningen blir jämn vilket gör att ingen av oss faller. Såå roligt!!





Jag sitter nu och äter min goaste grötfrukost, fiberhavregrynsgröt med linfrön, kanel och mjölk och ett ägg, ska snart skypa med min älskling. Senare åker jag och mamma till torp för att jag ska göra en syundersökning, äntligen! Jag har tidigare haft glasögon för översynthet men inte använt de det senase, de är för små och jag misstänker att de inte är helt rätt för mina ögon längre. Ska bli skönt att få ett par nya!!

I morgon har Lee Brummer, vår förra modernlärare, ordnat en 3 timmars workshop med en kille som lär ut Gagateknik (låter som det skulle komma från Lady Gaga men så är inte fallet ;) ). Ska bli spännande!! Idag ska jag därför bara vila upp mig och låta träningsvärken verka ut.

Ha en fin helg i solen!
Väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar