lördag 25 februari 2012

I en djungel av glasögon!

Synundersökningen gick bra! Jag är fortfarande översynt men fick också veta att jag har ett litet brytningsfel, typ +0,25 eller +0,5 jag minns inte riktigt... Jag har redan innan provat lite olika bågar och trodde att jag hade bestämt mig men icke så nicke...jag fick bara fler och fler att välja mellan och det slutade med att jag fick med mig några par hem för att prova i lugn och ro.

Det står mellan dessa två;




Bågarna överst är ett par RayBan och de under är Efva Attling.
Synd att det inte finns ett alternativ som heter "ta båda och betala för en"...


Jag tar en liten skogspromenad i kvällssolen och funderar lite! Sen blir det melodifestival från soffan med familjen och en god sallad!

Väl mött <3 

1 kommentar:

  1. Elsagomman! Vad mysigt du och Matilda ser ut att ha det :D
    Jag tycker båda bågarna var jättefina, men vill du ha en röst så lägger jag ändå min på de översta! Balla som tusan. Puss på dig fina vän <3

    SvaraRadera