tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Alla <3 dag!

Blommor 
choklad 
kramar
pussar
värme
skratt
glädje
hjärtan 





Jag har sportlov (men jag ska då inte sporta detta lovet :P lite stretching, styrka och jogging på sin höjd, mest vila)! Träffa familjen och vänner, joo en awsome workshop på torsdag ser jag även fram emot!

Dagen förgylldes av fina saknade Elin Jansson, det blev fika, timmar av härligt babbelirabbel, ytterligare en fika och sen lite fönstershopping.

__________________________________________________________________


En dag som denna skulle jag vilja skicka ut lite inspiration.
En av mina idoler, en kvinna som jag alltid beundrat, en kvinna som alltid varit sådär tuff som man ibland vill vara, som alltid gått sin egen väg och stått för sina åsikter, som har såå otroligt många fina talanger och som alltid lyckas överraska med nya! Denna kvinna heter Alecia Moore, men de flesta känner henne främst som artisten P!nk!









Jag vill vara lite mer som P!nk! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar