torsdag 16 februari 2012

Dansglädje!

Jag har idag varit på workshop med Kobi Rozenfeld som koreograf (han har koreograferat för bland andra Beyoncé, Natasha Bedingfield och Britney Spears!). Det var så otroligt härligt, superkul!! Han är verkligen galet duktig! Hans stil är väldigt commercial och streetig vilket det var längesen jag dansade, underbart! Jag har nog utan att tänka på det saknat att dansa street och commercial! Får bli nån extraklass då och då framöver! :D

Kobi lärde ut en grym koreografi till Rihannas låt "Where have you been"!!



Skolan tog en bild på hela gänget som hade workshop ink Kobi, hoppas man kan få den!!Då åker den in här! :D De filmade även när vi dansade, om han själv lägger ut det på nätet så ska jag se till att det också hamnar här :P


I morgon åker jag hem igen för att ha en härlig helg med familjen! Ta hand om er!!

Väl mött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar