fredag 11 november 2011

Oh Happy happy day!


Fredag!!! Har varit en bra vecka, en snabb vecka och rolig vecka (bortsett från migränen...) OCH bortsett från den fruktansvärda massagen jag fick igår!! Den var brutalt! Det gjorde så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Han masserade hela bakbenen, från rumpa till hälar och nu ömmar mina vader så fort jag flexar fötterna! Ska det va så?... :S

Förutom dessa hemskheter har veckan varit toppen faktiskt. Måndag, tisdag var bra! Torbjörn, modernlärare hade med sin lilla söta hund på klass, den fick sitta fastknuten i pianot och tugga på en morot medan vi dansade, haha hans knaprande var såå gulligt :)

I onsdags när jag var hos mormor och kurerade mig rotade vi bland hennes gamla kläder, hon har såå mycket fina kläder! Dock var hon pytteliten som hon fortfarande är så det mesta gick inte på mig men jag hittade en blus och två grymt snygga vintage-jackor :), glädje! På tal om det så hittade jag en jacka på vintagedelen av Weekday idag när jag, Julia och Johanna strosade runt på stan, en "Katarina jacka" eller 80-tals jacka i lila siden :D Shitsnygg, typ ful-snygg! Inte nog med det så var det halva priset på den, det var meningen att den skulle  bli min! Jag ska ta kort på mina nya jackor och lägga upp, alltid inspirerande med kläder, speciellt retrokläder tycker jag :) Efter den lilla fredagsshoppingen gick vi och tog en lunch på Le Pain Francais, kändes som att komma till Frankrike för en stund! Det är riktig viktig vardagslyx. 




Både igår och idag gjorde vi flashmoben på Kunskap- och framtidsmässan på Svenska Mässan. Det gick jättebra! :) Vi började dagarna med 45 min balett och sen samlades vi på mässan och var där mellan halv 11 och 1 och gjorde flashmoben 3 ggr. Vi slutade kl 1 och det var skönt! Det har varit fint väder också så man har fått se solen för en gång skull! Igår träffade jag Matilda <3, vi fikade och pratade av oss på Fröken Olsson's, mys!! Kvalitetstid med bästaste!

NU sitter jag med min MacBook i knät, fatta! Det är så gött :D 




Melissa Horn gästade i Skavlan ikväll, avslutar kvällen med denna fina sång;

I morgon ska jag först skriva en scen till vårat julspex, det ska bli en typisk sån där musikalskolscen som ur High School Musical, ska även träna lite och sen träffa Elin Gustafsson, det blir utgång i Uddevalla, längesen!

Njut av ledig tid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar