onsdag 9 november 2011

Migrän för fän...

Vaknade med migrän...den smög sig på redan igår och då vet jag att det snart smäller till! Att vara sjukåå tråkigt och sjuk på veckans längsta dag, 9-5, är så typiskt, man missar ju mer än på andra dagar! samtidigt som jag vet att jag ändå inte klarat av hela dan med huvudvärk, det gör belsutet lite enklare att ta en dag off, och samvetet mår inte lika dåligt.
Ligger i soffan i lägenheten och lyssnar på byggarbetarna som jobbar PRECIS utanför fönstret...

Jag ska försöka värka ut huvudvärken, kanske tar en promenad upp till mormor när jag mår bättre och ber henne laga middag till mig :) Har väldigt nära till henne nuförtiden! Bara 10 min att gå!

De ringde i morse från TNT som leveerear från AppleStore, och min dator är levererad men eftersom att jag inte är hemma och ingen annan heller för den delen så bad jag de prova att köra den till mammas jobb, får se om det funkade, isf är jag nu ägare av en MacBookPro!! :D


Fina klassen!! :)

Nu ska jag ringa försäkringskassan, yippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar