söndag 19 augusti 2012

Tillbaka i Göteborg


Efter en hel sommar hemma med mamma, bror  och hund i huset är jag nu åter inflyttad i lägenheten med Matilda!! :D Sommaren har varit fantastisk på alla sätt och vis. Samtidigt som jag har jobbat heltid på Statoil så har jag funnit nån slags balans, harmoni och vila som har gjort att jag har kunnat ta hand o mig själv, komma överrens med mig själv och hitta inspiration!! Har pausat mig från bloggen vilket har varit skönt för nu är jag taggad för att uppdatera med allt kul vi kommer göra under hösten!!

Första veckan kommer för oss handla om att börja starta igång kroppen och förhoppningsvis få en introduktion på hur upplägget kring Lena Ph och hösten på Rondo kommer att se ut. Ettorna kommer mestadels få lära känna varandra och lärarna. Det är mycket att ta in i början men jag minns också första veckan i ettan som otroligt rolig och spännande!

Jag tar med mig mina minnen från sommaren, mina sköna rutiner, harmonin och inspirationen nu när skolan startar igång och har förhoppningar om att detta ska bli den bästa hösten i mitt liv. 


Jag kommer snart göra ett inlägg med bilder som sammanfattar min sommar!

Ps: Ska bli spännande att träffa den nya skolchefen Malin Brandeby Berntsson som tillträder i oktober!
Läs mer här

Väl mött /Elsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar