torsdag 22 september 2011

Första dansen!

I morgon måste jag ta mig till skolan vare sig jag är helt frisk eller ej! BA har nämnligen en tradition att alla dansettor visar upp sina "auditionsolon" för hela skolan och musikalettorna visar upp sin "auditionsång", de kallar det för "första dansen och första sången". I trean kommer vi istället att göra "sista dansen och sista sången", en rolig tradition men också nervöst, speciellt eftersom att jag inte kunna träna ngt det sista utan varit sjuk! Tänkte jag skulle åka in till lunch i morgon och bara vara med på föreställningen.


Bild från mitt, Elins och Hannas projektarbete i trean på Sinclair. Mitt solo är en del av den föreställningen vi satte upp då. Solot är till låten "I believe" med Ron Pope! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar