onsdag 31 augusti 2011

Kurering!

Har varit lite småförkyld i några dagar nu, därför valde jag att åka hem och vila efter lunch idag!


Jag har sovit i mormors lägenhet från i måndags, hon är bortrest så jag har bott själv. Det kändes riktigt bra faktiskt, det är nog det jag vill egentligen... de är tyvärr svårfångade men det skadar ju inte att börja leta! :)


Det har blivit mycket utgifter det senaste! Massa, massa danskläder, varje lärare har sin klädkod och det är bara att följa! För att träna upp fötterna och hålla borta skador har jag införskaffat mig ett stretchband, inte en minut försent! Det är en toppenkompis för lederna!


Ska stoppa i mig lite piller dagligen för att inte bli sjuk så lätt, de senaste dagarna har gjort mig galen, fruktansvärt att begränsa sig och inte kunna ta ut på klass!!! :(


Måste bara säga att jag trivs fantastiskt bra! Klassen är jättefin, vi umgås mycket, bakar och fikar även med D2 och jag känner redan att jag kan alla ansikten och nästan alla namn på skolan, toppen!



Danstidning som låg i brevlådan, inspirerande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar